ایمیل پشتیبانی info@rooyansystem.net

 تلفن های تماس با ما  

                      رویان سیستم:22059631-22023622

       

insta 36d6dadfcd14cca14bf53c9352ca2db3  link 2175f0cc927ecd687c92e3a20e7fb150    
   
رویان افزار پارس
همراه با ما، همگام با تکنولوژی اطلاعات...
Slider

شرکت مهندسی رویان افزار پارس با یک ربع قرن سابقه و تجربه در زمینه تولید نرم افزار های یکپارچه اطلاعات مدیریت و با چشم انداز تولید ERP واقعی در افق آینده و با حضور در نقاط جغرافیایی مختلف کشور توانسته است گامهای موثری را در راستای ارتقاء سطح کیفی و دانش فنی موسسات و مجموعه های اداری ، بازرگانی ، صنعتی و خدماتی بردارد و هم اکنون این افتخار را دارد که با پشتوانه این تجربه گرانبها پیشگام در ارائه خدمت رسانی در زمینه اطلاعات مدیریت مالی و اداری به تمامی مجموعه های خرد و کلان کشور باشد.

این شرکت با همکاری کادری متخصص و مجرب به تحلیل و تولید سیستم های کاربردی پرداخته و با اتکا به تجارب سیستماتیک در حوزه نرم افزار و مدیریت مالی ، پروژه های اطلاعات مدیریت صنایع مختلف را به انجام میرساند.

مجموعه نرم افزارهای این شرکت بصورت یکپارچه سامان یافته است که این رویکرد موجبات افزایش کارآیی و سطح بهره وری آن را فراهم آورده و به سهولت کاربر را ظرف مدت کوتاهی در راستای طبقه بندی اطلاعات موجود در آن قرار میدهد.

نرم افزار های این شرکت جهت هماهنگی با دانش فنی روز و همگام شدن با صنعت جهانی نرم افزار و همچنین همخوانی با علم اطلاعات مدیریت مالی داخلی کشور بصورت دوره ای و زمانبندی شده به روز رسانی میگردد تا با بهره گیری از ابزار های متکی به تکنولوژی های پیشرفته تمامی خدمات مشاوره ، طراحی و تولید را در سطح مطلوب به موسسات کشور ارائه نماید.

از وجوه تمایز شرکت رویان افزار پارس با سایر رقبای فعال در زمینه نرم افزار ، مشتری مداری و پشتیبانی مطلوب می باشد که این شعار سرلوحه عملکرد این شرکت بوده و به همین منظور کادری فنی و متخصص در بخش پشتیبانی با حساسیتی مضاعف و عملکردی مطلوب پیش بینی گردیده است که رضایت مشتریان و ادامه فعالیت آنها در سالهای متمادی با این مجموعه ، گویای تحقق عملی این شعار است.

در سال‌های اخیر، رویان سیستم توجه بیشتری به افزایش سرعت ارائه‌ خدمات و کیفیت محصولات خود داشته است و همچنین در تعیین فاکتورهای رقابتی ، قضاوت بازار ، مخاطبین و مشتریان را ملاک عمل قرار داده و بر این باور هستیم هرچه عمیق تر از نگاه مشتری به مباحث و مسائل نظاره گر باشیم به واقعیت بازار نزدیک تر میشویم .

علاوه بر فعالیت های مشروحه فوق خدمات مربوط به آموزش مبانی و مفاهیم حسابداری و مدیریت مالی و آموزش سیستمهای یکپارچه از خدمات و فعالیت های این مجموعه است که این امر نیز صرفا در جهت همراهی بیشتر با مشتریان و رفع تقاضا و نیازمندیهای آنان بوده است.

امید آن داریم که با تکیه بر تجربیات گذشته و با کسب هرچه بیشتر دانش روز در خدمت رشد و تعالی سازمانها و موسسات کشور بوده و بیش از پیش به ارتقاء سطح کیفی و بهره وری مشتریان گرامی بپردازیم.

تمامی حقوق محفوظ است
طراحی و توسعه: نونگار پردازش